3 Metre Düz Karbıçağı

Ürünler

KAR KÜREME BIÇAĞI TEKNİK ŞARTNAMESİ 

Üretici Firmanın Yetki Belgeleri

TSE’den alınmış TÜRK STANDARTLARINA UYGUNLUK BELGESİ (KAR BIÇAĞI - TS EN 15583-1) 

Üretici firmanın  ISO 9001:2008 BELGESİ.

Üretici Firma SANAYİ SİCİL BELGESİ,KAPASİTE RAPORU,TSE HİZMET YERİ YETERLİLİK BELGESİ.

Yukarıda belirtilen belgeleri Üretici Firma kuruma sunacaktır. 

Kar Küreme bıçağının montaj edileceği araç motor PTO lu olmalıdır. 

Teknik Özellikler 

Kar Bıçağı Özellikleri aşağıdaki kısımlardan oluşacaktır;

1 Kar Küreme Bıçağının gövdesi ve Taşıyıcı Sistemi

2 Hidrolik Sistem Donanımı

3 Diğer donanımlar ve Aksesuarlar.

4 Boya 

Kar Küreme Bıçağının montaj edileceği Kamyon şasesinin; Kar Küreme montajına uygun güçlendirilmiş şasi ye sahip olması gerekmektedir. 

KAR KÜREME BIÇAĞININ  GÖVDESİ VE TAŞIYICI SİSTEMİ

1.       Kar Küreme Bıçağınıngövde iskeleti en az 8mm ST 52 çelik malzemeden imal edilmiş olacaktır,

2.       Kar küreme sıyırıcı bıçakları birbirinden bağımsız çalışan 3 ayrı bıçaktan olacaktır.

3.    Kar küreme bıçağının çalışma hızı 25-6 mm.den az olmayacaktır) ve gövde kaplamasının dizaynı, kar bıçağının çalışma şartlarını karşılayabilecektir

6. Kar Küreme  bıçağının boyutları :

Genişlik  : 900 mm. (Siperlik Hariç)

Maksimum Ağırlık (Araca takılmaya hazır durumda) : 1000 kg.

7. Sıyırıcı Bıçaklar Hardox 450  malzemeden olacaktır.

8. Sıyırıcı bıçaklar Kürek gövdesine kolay sökülüp takılabilecek şekildetasarlanmış olacaktır.

9. Çalışma esnasında bıçağın yol yüzeyindeki bir engele çarpması durumunda, engeli aşıp tekrar çalışma konumuna gelmesini sağlayacak uygun sistemi olacaktır

10. Kar bıçağının,  araça takılmasını sağlayacak geçmeli yataklı ve bunu destekleyecek civatalı tertibatı olacaktır. Bu tertibat kamyonlardaki karşılıklarına (DIN 76060 standardında bağlantı tablalarına) uygun olacaktır.

11. Kar Küreme Bıçağının konsürüksiyonu bıçak gövdesini, yukarı-aşşağı ve sağa-sola açılı hareket ettiterebilecek tasarıma sahip olacaktır. Kürek gövdesinin yolun yukarı-aşşağı eyimini rahatlıkça alabilmesi için serbest eğim yapabilmesineuygun gövde tasarımına sahip olacaktır.

12. Kar Küreme Bıçağının Üretiminde kaynak çapakları, dikiş hataları olmayacak,bütünü oluşturan parçaların geometrik yapısı düzgün olacaktır.

13. Kar Küreme Bıçağında mekanik zorlanmaya maruz cıvata ve somunlar paslanmaya ve korozyona karşı korunmuş,  özellikle çalışma esnasında kar ile temas edecek yerlerdeki civatalar, gevşemeye engel olacak şekilde seçilmiş bağlantı elemanları kullanılacaktır.

 

BIÇAK HİDROLİK SİSTEMİ

1.       Kar Küreme Bıçağı hidrolik güçü, aracın motor pto üzerine bağlanmış şaft akupleli pompa dan alacaktır.

2.   Kürek Gövdesinin  aşağı-yukarı hareketiçift etkili  hidrolik silindir ileile sağlanacaktır.

3. Kürek kaldırma silindiri, bıçağı emniyetli taşıma sağlayacak yüksekliğe kadar kaldırabilecek ve  askıda tutabilecektir.

4. Kürek Gövdesinin sağa ve sola açılı hareketini  2 adet çiftetkili  hidrolik silindir ile sağlanacaktır.

5. Kürek Gövdesinin sağa-sola dönüşaçısı minimum  300, maksimum  400olacaktır.

6. Kürek Gövdesinin aşağı ve yukarı ani hareketleriniönleyebilmek için hız ayarını sağlayacak valf sistemi olacaktır.

7. Hidrolik silindirler 200 Bar. Çalışma basıncına dayanıklı olacak ve bu basınçta sızdırmazlık sağlanacaktır.

8. Kar Küreme Ekipmanının araçla olan bağlatısının kolay sökülüp takılabilen  Quick Kaplin ler ile sağlanacaktır.

9. Hidrolik sistemde kullanılan bütün rekorlar, valfler,kaplinler ve diğer metal elemanlar paslanmaz malzemeden veya paslanmaya karşı kaplanmış olacaktır.

10. Hidrolik sistemde kullanılan valflerin üzerinde etiket olacak, etikette imalat bilgileri ve valfi tanımlayıcı bilgiler olacaktır.

11. Hidrolik sistemde kullanılan Valfler,  hortumlar ve borular dış etkilere

maruz kalmayacak şekilde konumlandırılmış veya gerekiyorsa koruyucu ile muhafaza altına olacaktır.

12. Kar Küreme Ekipmanının hidrolik sistem çalışma basınçcı, maksimum 160 Bar olacaktır.

13.Kar Küreme Bıçağındaki kumanda konumları aşağıdaki gibi olacaktır.

- Kaldırma konumu

- İndirme konumu

-Sağa ve sola açılı dönüş konumu.

- Yüzme konumu.

14. Kar Küreme bıçağının, yüzerkonumda iken yere olan baskısını dengeleyenve aşagı haraketi sağlıyan hidrolik silindirdeki karşı basıncı boşa çıkartan  otomotik hafifletme sistemi sağlayacak bir valfe ve hidrolik akümülatöre sahip olacaktır.

15. Tesisatta kullanılan tüm borular dikişsiz soğuk çekim DIN 2319 C standardına uygun olacaktır. Hidrolik basınç hortumlarının tümü SAE 100 R2, emiş hortumu SAE 100 R4 standardına uygun olacaktır. 

STANDART  DONANIM VE AKSESUARLAR.

1. Kar Küreme Bıçağı araçtan söküldüğünde,park konumu için, yükseklikleri ayarlanabilir ayaklı veya uygun yapıda park düzeneği olacaktır.

2. Kar Küreme Bıçağını araçtan ayırmak için dışarıdan müdahaleye gerek kalmadan park ayakları ayarlandıktan sonra, bıçağın hidrolik silindirleri yardımı ile, park konumuna alınabilecektir.

3. Kar Küreme Gövdesi üzerinde kolay montaj ekipmanları ile montajlanmış ve ayarlanabilir tip siperlik bulunacaktır.

4. Kürek siperliği, maksimum çalışma hızlarında bile araca kar gelmesini önleyecek tasarıma sahip olacaktır.

5. Kürek siperliği, esnek kırılmaz yapıda poliüretanmalzemeden veya metal malzemeden olacaktır.

6. Kürek Gövesinin her iki tarafında ikaz lambası olacaktır. Lambalar kürek gövdesi üzerine, kolay görülebilecek ve çalışmaşartlarından etkilenmeyecek biçimde; ayaklar üzerine monteedilmiş olacaktır.

7. Kar Kürme Bıçağı araca takılıyken seyehat hali için, halatlı veya benzeri emniyet sistemi olacaktır.

8. Oynar bağlantılarda gresörlük olacaktır.

9. Kürek Gövdesi üzerinde aluminyum şasi etiket olacaktır.

10. Kürek Gövdesi üzerinde kullanma ve bakım bilgilerini ve ikaz yazılarını içeren etiketler konulacaktır.

 BOYA

Kar Küreme Bıçağın Fosfatlı su çözeltisi ile basınçlı yıkama yapıldıktan sonra uygun yüzeyleri,kumlama yöntem ile  tamamen temizlenecek ve paslanmaya dayanıklı Epoksi astar boyaile en az bir kat, RAL 2008  Epoksi Turuncu renk boya ile son kat boyanacaktır.

Not: Kar bıçağı ekipmanı imalatı için şasi araç üreticilerine şasi araç alınmadan önce bilgilendirme yapılması ve kar bıçağına uygun şasi aracın alınması gerekmektedir. Firmamız tarafından verilen fiyatlar şasi aracın kar bıçağı ekipmanına uygun olduğu varsayılarak verilmektedir. Uygun olmayan araçlar için şasi güçlendirmesi yapılması gerekiyor ise şasi güçlendirmesi ayrıca fiyatlandırılacaktır.

DMO Genel Şartnamesi İndir

Kullanım ve Bakım Videosu

  Talep Formu
  Lütfen Aşağıdaki Bilgileri Doldurunuz
 Ad Soyad *
 Firma Adı *
 GSM
 Telefon *
 Fax
 E-Posta *
 Vergi Dairesi
 Vergi Numarası
 Adres *
 Ürünün Adı
 Çalışma Sahası Hakkında Bilgiler *
 Eklemek İstediğiniz Diğer Bilgiler
Güvenlik Kodu : (İşlem sonucunu giriniz)
* Zorunlu Alanlar

Bize Ulaşın:
  • Adres: Ender Yorgancılar Sk. No: 5 Aliağa Organize Sanayi Bölgesi Aliağa/İZMİR
  • Tel: 0.232.621.51.01
  • E-Posta info@arslandamper.com.tr
ARSLAN DAMPER
Kurulduğu ilk günden bu yana kaliteli üretim, satış sonrası hizmetler ve müşteri memnuniyeti ilkelerinden oluşan üstün hizmet anlayışını kendine felsefe edinen Arslan Damper, Kazancını sürekli yatırıma dönüştüren bir firma olarak faaliyetlerine 2008 yılında Aliağa Organize Sanayi Bölgesi’nde (ALOSBİ) kurduğu 12,500 m2’si kapalı olmak üzere 25,000 m2’lik alan içerisinde modern teknoloji ile donatılmış tesislerinde uzman kadrosu ile yoluna devam etmektedir. devamı
copyright @ ARSLAN DAMPER MAK. SAN. TİC. LTD. ŞTİ. 2014